Про нас

ЩО МИ РОБИМО

Далі ...
Бенефіціари

 

Далі ...
проект фінансується

 


Європейським Союзом

Угоди про асоціацію: Як визначити цільову аудиторію та ключові повідомлення?

Всі ми розуміємо, наскільки складним є євроінтеграційний шлях. Тому «першопроходці» – працівники відповідальних за зміни в країні міністерств та відомств – намагаються постійно вчитися, аби просто та цікаво доносити до загалу корисну інформацію про переваги впровадження Угоди.

9 грудня 2016 року короткостроковий експерт із Латвії Мара Дзєрніце разом з асоційованим експертом з комунікацій Лідією Єршихіною в рамках проекту Association4U провели ранковий семінар, який зібрав їх колег та представників комунікайних відділів державних структур, які допомагають Україні впевнено крокувати вбік Євросоюзу, впроваджуючи нові прогресивні норми та стандарти.

Як можна пояснити сутність Угоди про Асоціацію? Як правильно будувати ключові повідомлення? Як їх адаптувати під різні цільові аудиторії? Як з цими завдяннями впоралися нові країни-члени ЄС, зокрема Латвія? Як, врешті-решт, не зламати голову у безлічі нормативно-правових документів, які оселилися на 900 сторінках Документу?  Відповіді на ці та інші питання експерти надали під час семінару.

Експерти наголосили на тому, що головним для комунікаторів є донесення до пересічного громадянина інформації про Угоду у простій зрозумілій формі. Люди хочуть знати, як впровадження Угоди впливатиме на їхнє життя, які переваги вони отримають. Посилатися на Директиви та Регламенти необхідно в останню чергу, адже їх дуже важко зрозуміти простим громадянам. В той же час, це не означає, що їх требя повністю виключити з комунікаційних процесів. Нормативно-правові акти мають зазначатися як єдине надійне джерело інформації та слугувати енциклопедією для найбільш допитливих громадян та професіоналів.

Також експерти на прикладі кожного міністерства пояснили, як саме можна комунікувати законодавчі зміни. Наприклад, при висвітленні змін у електроенергетичній сфері Міністерство енергетики та вугільної промисловості може доносити до громадян, що внаслідок цих змін припиняться перебої та відключення електроенергії, підвищиться якість обслуговування, будуть надійно захищені малозабезпечені верстви населення тощо.

Наскрізні меседжи майже для всіх міністерств:

Економічне процвітання країни!

Покращення рівня життя!

Захист навколишнього середовища!

Надійний захист прав споживачів!

Високий рівень обслуговування!

Покращення умов праці!

Все це – результат виконання обовязків у рамках Угоди про Асоціацію.

 

Комунікатори проекту Association4U та відомств домовилися про тісну співпрацю, аби разом поліпшити життя людей в країні.