Про нас

ЩО МИ РОБИМО

Далі ...
Бенефіціари

 

Далі ...
проект фінансується

 


Європейським Союзом

Соціальні мережі як інструмент для промо євроінтеграції: воркшоп Оксани Шамонової

Соціальні мережі в наші дні є невід'ємною частиною не лише приватного життя, але і бізнесу. Кожна чи то компанія, чи то проект, чи навіть політична організація МАЮТЬ І РОЗВИВАЮТЬ сторінки у соціальних медіа. Оскільки проактивна верства населення проводить час у соціальних медіа, останні перетворилися на інструмент для промо будь-чого - починаючи з реклами певних товарів, закінчуючи передвиборчими кампаніями.

Українські міністерства не є виключенням. Facebook та Youtube сьогодні - це платформи для дієвого просування реформ, а Twitter інформує користувачів Всесвітньої павутини про важливі події.

Саме тому комунікаторам українських міністерств та відомств важливо знати основні стандарти роботи у соціальних медіа, аби промо реформ у країні працювала на них, а не проти них.

Перед тим, як братися за безпосередні публікації у соціальних медіа, слід подбати про належне оформлення сторінки, адже картинка профілю - це обличчя всього відомства і навіть країни.

Отже, варто пам'ятати про наступні стандарти:

 - Оформлення. Картинка профілю повинна бути якісною, великого розміру і не піксельною; 

- Інформування. Сторінка повинна містити опис діяльності міністерства/проекту, адже відсутність інформації відлякує користувачів, створює недовіру; 

- Грамотність. Користувачі швидко втрачають інтерес до сторінок, де часто зустрічаються помилки.

У сфері соціальних медіа існують правила, при дотримуванні яких можна зібрати на своїй сторінці велику аудиторію, не вдаючись до послуг реклами, тобто безкоштовно.

- Регулярність. Життя у мережі дуже бурхливе і швидкоплинне, тому публікації дуже швидко втрачають свою актуальність та унікальність. Оновлення сторінки повинно відбуватися щодня, інакше юзери просто не бачитимуть новин у своїй стрічці новин;

- Лаконічність. Користувачі довго не затримуються на великому тексті, тому потрібно писати якомога коротше, аби під публікацією не з’являлась кнопка “побачити більше” (see more). Підпис до новини чи фото/відео не повинен перевищувати двох рядків.

- Фото, колажі, відео, гіфки, коуби, інфографіки - це те, що робить вашу сторінку візуально привабливою, і є всі шанси, що користувач залишиться на вашій платформі довше звичайного. Варто пам'ятати! Якщо при публікації статті фото не підтягується автоматично, витратьте більше часу і додати його вручну. Так ви отримаєте не просто повну картинку окремої новини, а й належне оформлення сторінки. Якщо ж ви публікуєте інформацію, яка є інформаційним приводом, подбайте про коректність, зайвий раз перевірте орфографію та попіклуйтеся про належне оформлення тексту з картинкою. Мас медіа полюбляють використовувати публікації відомств і міністерств для своїх новин, а тому в даному випадку помилки недопустимі.

- Задовгі посилання є свідченням непрофесійності менеджера СМ. Якщо ж посилання на публікацію є надто довгим, ситуацію можна виправити у всього лише «два кліки» - наприклад, тут: https://bitly.com/.

Поради щодо роботи у Twitter, головними користувачами якого є представники іноземних компаній, топ-менеджери, громадські організації:

 - Головний інструмент - хештеги (#hashtags)

 - Через ліміт у 140 символів у Twitter достатньо одного речення

- Цю соціальну мережу можна оновлювати за потребою

- Мультимедіа вітається

- Twitter можна інтегрувати зі сторінкою Facebook

- Чим більше сторінок ви читаєте у Twitter, тим більше користувачів бачать вашу сторінку

- Можна і варто писати “ретвіт вітається”

- Можна анонсувати певну твіт-трансляцію і вести її

Не варто забувати про комунікацію з користувачами! У самих публікаціях можна ставити питання, прохання репосту/ретвіту чи заклик до дій. Кожен читач вважає, що саме він особливий і має правильну думку, тому для нього важливо бачити, що його почули. А тому варто відповідати на коментарі ваших підписників. Звісно ж, бувають і доволі грубі коментарі. У таких випадках потрібно просити людину дотримуватися субординації і не вживати лайливі/гнівні/образливі слова. І не варто ворогувати з тими, з ким можна дружити.

 

Матеріал підготувала Оксана Шамонова