Про нас

ЩО МИ РОБИМО

Далі ...
Бенефіціари

 

Далі ...
проект фінансується

 


Європейським Союзом

Стратегічний план дій соціальних медіа: воркшоп від грецького експерта Янніса Камініса

Люди в Україні сприймають Угоду про асоціацію як безвізовий режим та експорт у країни Європейського Союзу. Інші аспекти, на жаль, не були донесені до загалу. На сьогодні існує певна непоінформованість щодо того, що являє собою Угоду про асоціацію для пересічних громадян України, а також щодо ролі кожного міністерства у контексті співпраці з ЄС. Саме тому країні потрібні ефективні інформаційні кампанії, які, у свою чергу, вимагають створення стратегії Плану дій.

Саме про те, як дотримуватися та ефективно імплементувати Стратегічний план дій за допомогою соціальних медіа, йшлося під час воркшоп короткострокового експерту з Греції Янніса Камініса. 

Перш за все, для ефективної реалізації Плану дій потрібно відповісти на наступні питання: де саме знаходиться проект на даний момент? де ми хочемо опинитися? яким чином? хто буде відповідальний за проект? за які кошти буде відбуватися втілення задуманого у реальність? як ми будемо оцінювати виконану роботу? А вже потім розпочинати діяти.

Для ефективної роботи варто провести SWOT-аналіз (визначення сильних та слабких сторін, можливостей та загроз), який, власне, одразу дасть зрозуміти, де ви є і що саме загрожує проектові.

Наприклад, слабкими сторонами є наступні реалії:

  • Ÿ  всі бенефіціари стверджують, що вони недоукомплектовані і у значній мірі обов'язки перекладаються на волонтерів чи практикантів;
  • Ÿ  відсутність стратегічної спрямованості через обмеженість людських ресурсів та часу;
  • Ÿ  малий інтерес зі сторони громадськості;
  • Ÿ  не вистачає моніторингу ЗМІ;
  • Ÿ  відсутність тлумачення законодавства ЄС.

Однак, є і безліч можливостей:

  • Ÿ  розробка нових платформ у соціальних мережах, таких як Linkedin і Instagram;
  • Ÿ  розвиток та інвестування в подальше управління СМ;
  • Ÿ  використання Twitter у якості міжнародної платформи для реклами;
  • Ÿ  використання соціальних медіа, щоб сформувати в аудиторії уявлення про процес інтеграції в ЄС;
  • Ÿ  збір коштів на кампанії за допомогою СМ.

На даний момент усі міністерства заохочують маси до активного використання всіх переваг, що надає Угода про асоціацію. При цьому, варто пам'ятати, для кого саме працюють міністерства, умовно розподіливши бенефіціарів на сегменти:

  • Ÿ  парламентарії, всі міністерства, секторальні агентства, міжнародні донори;
  • Ÿ  регіональна влада: Міські ради, Муніципалітети;
  • Ÿ  масмедіа (як онлайн, так і оффлайн);
  • Ÿ  представники бізнесу; 
  • Ÿ  загальна маса.

Знаючи усі свої сильні та слабкі сторони, а також ознайомившись із аудиторією, можна приступати до розвитку ідеї кампанії шляхом проведення досліджень та створення робочої команди. У якості останньої може бути комунікатори, соціальні медіа та комунікації з колегами інших міністерств, журналісти, редактори, консультанти та експерти у питаннях ЄС.

Створюючи ідею інформаційної кампанії, плануйте її використання не лише у соціальних медіа, а і в інших ЗМІ. Наприклад, висвітлення вашої кампанії по телебаченню принесе вам неабиякий розголос. Фактично, ЗМІ зроблять частину роботи за вас.

Не забувайте залучати аудиторію до проведення кампанії - для цього необхідно знати, який час буде найбільш продуктивним для певної соціальної мережі.

І найголовніше! Ваша аудиторія - це ваш партнер. А тому створюйте базу для тривалих стосунків, і тоді ваша кампанія обов'язково стане популярною і дієвою.

 

Матеріал підготовлений Оксаною Шамоновою