Про нас

ЩО МИ РОБИМО

Далі ...
Бенефіціари

 

Далі ...
проект фінансується

 


Європейським Союзом

Реалізація Робочого плану у соціальних медіа задля комунікації Угоди про асоціацію: семінар Янніса Камініса

Соціальні медіа на сьогодні - це не просто платформа для інформування аудиторії про діяльність того чи іншого міністерства, а й можливість провести масштабну кампанію щодо реформ в рамках Угоди про Асоціацію між Україною та Європейським Союзом. Проте перед тим, як приступати до створення вищезазначеної кампанії, варто створити стратегію та Робочий план комунікацій у СМ. А найцікавіше полягає в тому, що будь-яке міністерство за умови професійного і серйозного підходу до справи може провести кампанію безкоштовно. 

Про те, як реалізувати Робочий план у СМ задля комунікації Угоди про Асоціацію розповів короткостроковий експерт в області новітніх медіа Янніс Камініс (Греція).

Семінар був розроблений з метою заохочення представників міністерств, які працюють, як на постійній основі, так і частково, брати участь в управлінні соціальними медіа для того, щоб обговорити і спільно створити реалізацію Плану дій у СМ, пов'язаного з Угодою про асоціацію і в рамках проекту Association4U.

Відповідно до Плану дій у соціальних медіа і до Керівних принципів роботи, які обговорювалися під час семінарів у листопаді і грудні 2016 року, цей тренінг був розроблений, аби допомогти бенефіціарам проекту з реалізацією кампаній у СМ, а також охоплює такі елементи:

· фірмовий стиль і брендування #playinEUteam, яке планується до запуску у березні 2017 року

· розвиток творчого контенту для соціальних медіа з пропозиціями слоганів і повідомлень для кожного з міністерств

· рекомендації з адаптації повідомлень під цільову аудиторію, а також розвитку і початку кампанії.

Грецький експерт також дав відповіді на наступні питання:

- як створити брендинг? яким правилам ми повинні слідувати?

- який взаємозв'язок між практичним досвідом і обіцянками брендування?

- як почати брендинг-кампанію у соціальних медіа?

- рекомендації з підготовки до запуску кампанії

- пропозиції щодо контенту для кампаній у СМ для кожного міністерства

Учасникам семінару були запропоновано розглянути різні приклади логотипів і шляхом голосування вибрати найкращий. Також були обговорені різні повідомлення, які можуть бути використані, як у СМ, так і в засобах масової інформації. Для демонстрації, що задумане реально втілити у практику, експерт показав створені банери для кожного із лінійних міністерств. 

автор - Оксана Шамонова