Про нас

ЩО МИ РОБИМО

Далі ...
Бенефіціари

 

Далі ...
проект фінансується

 


Європейським Союзом

9 кращих: оголошено переможців конкурсу журналістських матеріалів про євроінтеграцію!

23 листопада 2018 року у Києві разом із речником Представництва ЄС в Україні David Stulík, редактором сайту «Європейська правда» Сергій Сидоренко, виконавчим директором Українського центру європейської політики Люба Акуленко та керівницею комунікаційного напрямку проекту ЄС Association4U Liudmyla KosarВіце-прем'єрка з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Ivanna Klympush-Tsintsadze нагородила переможців журналістського конкурсу дипломами та цінними призами та закликала журналістів і надалі пояснювати українцям переваги європейської інтеграції.

 

Досить символічно, що нагородження переможців конкурсу на кращий журналістський матеріал на євроінтеграційну тематику відбулось одразу після результативного “311 ЗА” голосування 22 листопада 2018 року  у Верховній Раді України на підтримку  законопроекту щодо курсу України до ЄС і НАТО.

За час проведення конкурсу (з 1 лютого по 30 вересня 2018 року) проект ЄС  Association4U спільно з Офісом Віце-прем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванни Климпуш-Цинцадзе отримали 190 журналістських матеріалів на тему європейської інтеграції. Авторитетне журі обрало 9 кращих робіт, 6 з яких ми відзначили дипломами переможців та цінними призами, а 3 – свідоцтвами дипломантів та заохочувальними призами.

Переможцями конкурсу стали:

  • Анна Довгошей (номінація «Аналітичний матеріал»)
  • Юлія Кропива (номінація «Суб’єктивний погляд»)
  • Григорій Кульбака (номінація «Репортаж»)
  • Наталія Кушніренко (номінація «Аналітичний матеріал»)
  • Назарій Мазилюк (номінація «Студентський матеріал»)
  • Роман Шупенко (номінація «Історія успіху»)

     

В номінації «Інтерв’ю» переможець не був визначений.

Заохочувальними призами відзначено: Мар'яну Метельську, Юлію Шматченко та Анну Мурликіну.

Переможців конкурсу визначало журі у складі:

  • Люба Акуленко, виконавчий директор Українського центру європейської політики;
  • Зураб Аласанія, голова правління «UA: Суспільне мовлення»;
  • Валерій Калниш, головний редактор радіо «Новое время» ;
  • Володимир Кравченко, оглядач відділу міжнародної політики газети «Дзеркало тижня»;
  • Олександр Мартиненко, генеральний директор ІА «Інтерфакс-Україна»;
  • Юрій Опока, викладач школи журналістки Українського католицького університету;
  • Сергій Сидоренко, редактор сайту «Європейська правда»;
  • Оксана Соколова, редактор та ведуча програми «Факти тижня» на ICTV;
  • Давид Стулік, речник Представництва ЄС в Україні.

Вітаючи переможців, Віце-прем'єрка з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе закликала журналістів й надалі пояснювати українцям суть, ціну та переваги європейської інтеграції: "Європейська інтеграція не дає швидкого результату. І тому без ЗМІ наша робота залишиться незрозумілою і не оціненою людьми. Не тільки від урядовців, не тільки від парламентарів, не тільки від громадських активістів залежить, наскільки успішно ми захистимо наш європейський вибір. Безумовно, це дуже сильно залежить і від роботи наших медіа та від того, наскільки правдиво й об’єктивно вони передаватимуть інформацію".

Речник Представництва ЄС в Україні Давид Стулік зазначив, що хоча конкурс і має назву “Угода про асоціацію: шлях змін”, “багато робіт не пов’язані лише з Угодою про асоціацію. Наприклад, в одній з номінацій переміг матеріал про сортування сміття. Всі знають, що це норма у Канаді, Австралії, Японії та інших країнах, що є ознака цивілізаційно розвинених країн, однією з яких стає й Україна”.

Вітаючи переможців конкурсу, керівниця комунікаційного напрямку проекту ЄС Association4U зазначила: “Розповідати, й писати про реформи непросто, бо реформи – це зміни, а зміни – це вихід із зони комфорту. Виходити ж із зони комфорту за власним бажанням та ще й з комфортом - неможливо. А якщо згадати, що за увагу пересічного українця щодня поряд з урядовими інституціями, які провадять євроінтеграційні реформи, конкурує понад 1300 брендів з понад 6600 інформаційними повідомленнями (і всі  щодо базових потреб), то уявіть собі ті інформаційні та фейкові хащі, в яких пересічний українець має зорієнтуватись щодо того, як зміниться його життя завтра через те, що ВР прийняла новий закон чи уряд ухвалив нову постанову. І тут журналісти відіграють величезну роль у формуванні в країні свідомої проєвропейської більшості, бо слова мають значення, особливо у регіонах, особливо - з вуст регіональних журналістів, до яких місцеві громади мають довіру. Ну а журналістська чесність і неупередженість - найкращі прояви патріотизму”.